Jongerenmerk Black Bananas wil meer inclusie op en naast sportterrein

Special Olympics België gaat een samenwerking aan met Black Bananas. Een samenwerking die kadert in ons streven om een jonger doelpubliek aan te spreken. Onze atleten zullen ook hun plaats krijgen binnen de marketingplannen van Black Bananas. Samen willen we jongeren bewust maken van de inclusie van mensen met een verstandelijke beperking.

 Special Olympics Belgium (SOB) heeft als doel om de duurzame inclusie van mensen met een (verstandelijke) beperking in België te bevorderen op en naast het sportterrein. Jongerenmerk Black Bananas werkt graag mee aan deze doelstelling en integreert de Special Influencers mee in hun marketingplannen. Op het Special Influencers-kanaal gaan ze meteen van start met een giveway waarbij deelnemers een Black Bananas-pretpakket kunnen winnen.

Jonas Weyn, Account Manager bij Black Bananas wil een belangrijke rol spelen om jongeren bewust te maken over de rol die mensen met een verstandelijke beperking hebben binnen onze samenleving. Pieter Maenhout, directeur MarCom & Fundraising bij SOB, treedt hem daarin bij: “Wij zijn trots dat Black Bananas onze Special Influencers heeft uitgekozen om hun campagnes meer inclusief te maken. Het is absoluut één van onze doelstelllingen om jongeren sneller in contact te brengen met onze atleten, waarden en organisatie. Een merk zoals Black Bananas, die een uitgebreide jonge fanbasis heeft, kan ons helpen om de bewustwording bij deze doelgroep te verhogen.”